Česká pošta balík

Zásilka bude doručena na uvedenou poštu obvykle následující pracovní den od uskutečnění objednávky, v případě platby převodem od přijetí platby na náš účet nebo zaslání potvrzení o platbě.

Od České pošty obdržíte avízo o doručování, ve kterém Česká pošta uvádí datum doručení/uložení. Pokud již předem víte, že Vám doručování v daném termínu nevyhovuje, Česká pošta Vám doručí zásilku jiný den nebo na Vaše přání zásilku uloží. Pokud nebudete na adrese doručení zastiženi, zásilka bude uložena na Vaší poště.

Česká pošta Vás před dodáním informuje prostřednictvím SMS nebo e-mailem o přesném termínu dodání. Zásilku je také možné online sledovat. Kód pro sledování zásilky je uveden v internetovém obchodě po přihlášení v části Úvod > Můj účet > Přehled objednávek.

V případě, že objednané zboží není skladem, Vás kontaktujeme a nabídneme možné termíny dodání.